BFTP - Belgian Federation for Tourist Press | Lifestyle Limburg al toe aan tweede druk.
51393
post-template-default,single,single-post,postid-51393,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Belgian Federation of Tourist Press

Lifestyle Limburg al toe aan tweede druk.

Lifestyle Antwerpen in de maak.

Onlangs verscheen de nieuwe editie van Lifestyle Limburg. En het resultaat mag er zijn, de laatste trends rond fashion, food, travel, cars, interior, luxury real estate, private jets, cruises, helikopters, health en beauty staan er in.  Het lifestyleboek uitgegeven door Steven Corthaut uit Hasselt is gemaakt in samenwerking met 150 horecazaken uit Limburg. Uniek is dat elke horecazaak een gepersonaliseerde hardcover heeft en zo fungeert als uniek verdeelpunt. Nieuw is ook dat er binnenkort uitgave van Lifestyle Antwerpen, Vlaams-Brabant, Oost- en West-Vlaanderen op de markt komt.

Lifestyle Limburg gepersonaliseerde cover

Lifestyle Limburg valt als naslagwerk zo goed in de smaak dat men intussen reeds aan een tweede druk toe is. Iedereen  die zoekt naar leuke, boeiende en smaakvolle adressen  over mode, reizen, auto’s, architectuur, gezondheid, food en luxe vindt er zijn of haar gading en inspiratie. Alles mooi alfabetisch gerangschikt per gemeente in Limburg. Met als kers op de taart een receptenboek van diverse Limburgse chef-koks. Ondanks de coronaperikelen heeft uitgever Steve Corthaut met zijn team de tweede editie van Lifestyle Limburg vlekkeloos gelanceerd.

“De interesse in lifestyle is door de Corona-verhalen niet verminderd, integendeel. Mensen willen mooie dingen zien, ruiken én beleven. We spelen daar met Lifestyle Limburg part II  perfect op in. Er is al zoveel negatief nieuws, terwijl er op het gebied van Lifestyle zoveel zaken gebeuren die vernieuwen, die innoveren, die verrassen. Mensen willen dus beleven. Onlangs werd restaurant Ralph Berendsen bekroond tot het beste hotel-restaurant van het land en zo zijn er nog zoveel zaken in onze achtertuin die verrassen. Limburg telt absoluut mee als het gaat over mode, horeca en zelfs reizen. ”

“Met dit boek fungeren we als een soort van gids doorheen het lifestyle-avontuur. Trouwens onze uitgave is dikker dan vorig jaar en telt nu 700 pagina’s, met prachtige sfeerfoto’s en een hard cover. Lifestyle Limburg 2022 wordt verdeeld in alle sterrenzaken, de betere brasserieën en de populaire hotspots in de provincie Limburg”., aldus uitgever Steve Corthaut.

Jochen Leën & internationale smaak, Dubai en Nederland

“Het is een echt een zgn. ‘coffee table book‘  waar onze horeca- en andere partners zich van hun beste zijde laten zien. Er zijn zoveel wondermooie verhalen. We hebben ook een aantal sterke interviews met horeca-ondernemers zoals Giuliano Bruno die elk jaar een nieuw restaurant wil openen. Of denk maar aan Lifestyle -ondernemer Jochen Leen met La Butte aux Bois die internationaal schakelt en opschaalt of Guy Penders uit Maasmechelen die we onlangs bezochten in Dubai en heel goed bezig is met zijn vastgoedverhaal  ‘Best Luxury Properties. Daar hebben we het laatste nog niet van gezien. We kijken ook over de grens.  Jachtmakelaar ‘Best boats Roermond’ en Heli Air Maastricht zijn daar mooie voorbeelden van.  Dit soort zaken scoort steeds beter. Mensen willen in hun vrije tijd ontspannen en plezier beleven. Waar dat allemaal kan, dat kan je allemaal lezen in de nieuwe uitgave.”

Uitrol naar andere provincies

“Vanaf 2022 zal ook Antwerpen, Vlaams-Brabant, Oost- en West-Vlaanderen een editie krijgen Anderzijds zetten we ook fors in op online-content op onze sociale mediakanalen. Professionele video’s en testimonials scoren hier altijd, deze bieden we aan in samenwerking met PDH Consulting van Philip De Hollogne en zijn team. Daar zien we ook dat er vraag is naar goed nieuws. Mensen willen genieten, willen even wegdromen. En wij helpen hun door een platform aan te bieden”, besluit de Hasseltse ondernemer.

Info : Uitgever Steve Corthaut. www.lifestyle.vlaanderen © SC Corporate Group – Geen ISBN nummer – 700 pagina’s, index inbegrepen.

Perscontact: P. de Hollogne   pdehollogne@pdhconsulting.be

Tekst: Jempi Welkenhuyzen

Foto’s: Digimedia