BFTP - Belgian Federation for Tourist Press | Lifestyle Limburg: offline is the new luxury
41534
post-template-default,single,single-post,postid-41534,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Belgian Federation of Tourist Press

Lifestyle Limburg: offline is the new luxury

Heb je het even gehad met kaarsjes op je salontafel, vervang ze dan eens door een zgn. ‘coffee book’.  Dé trend van het moment! Het concept is eenvoudig maar duidelijk: een mooie uitgave in hardcover, voorzien van basisinformatie over lifestyle (in dit geval) en knappe fotografie. Een boek dat uitnodigt om te doorbladeren,  om inspiratie op te doen of gewoon om de conversatie aan te gaan als aangenaam tijdverdrijf. Uitgeverij i-Magazines, met uitgevers Steve Corthaut en Rudi Mangelschots, rollen hun idee uit voor heel Vlaanderen, al starten ze vanuit de thuisbasis Limburg. En het moet gezegd, een turf van 608 pagina’s uitbrengen rond shoppen, reizen, beauty en fashion, auto’s, vastgoed en veel meer in deze toch wel bijzondere tijd, is meer dan gedurfd. Zeker wanneer men weet dat de gids 134 horecazaken heeft verzameld in het thema’ food en hospitality’. En daarenboven men ook nog eens een speciale katern , halverwege het boek, heeft voorzien van 44 inspirerende recepten, gebracht door tal van top- en sterrenchefs in de regio. Alle zaken staan alfabetisch per gemeente opgesomd en zijn aan het einde van het boek vlot vindbaar via een index.

Uitgever Steve Corthaut presenteert coffeebook (foto Maarten Claes)

Gratis meeneemboek bij de Limburgse horecazaken, 2020, 608 p.

Info: www.lifestyle.vlaanderen & info@lifestyle.vlaanderen

Perscontact: pdehollogne@pdhconsulting.be

Tekst: Jempi Welkenhuyzen
Foto’s: Maarten Claes